به قلم ملک‌رضا ملک‌پور ؛

کتاب «راهنمای تسهیلات تجاری برای بازرگانان» منتشر شد

کتاب «راهنمای تسهیلات تجاری برای بازرگانان» به قلم ملک‌رضا ملک‌پور، کارشناسان مجرب بندری و دریایی کشور برای کمک به دست‌اندرکاران بازرگانی بین‌المللی به‌منظور افزایش سهم بیشتری از بازار منتشر شد.
کد خبر: ۱۰۰۵۸۰

 

کتاب «راهنمای تسهیلات تجاری برای بازرگانان» منتشر شد

به گزارش مانا، یکی از مجرب‌ترین کارشناسان بندری و دریایی کشور، تجربه نیم قرن کار در تجارت بین‌المللی را در کتابی با عنوان «راهنمای تسهیلات تجاری برای بازرگانان» منتشر کرده تا بتواند به موفقیت دست‌اندرکاران بازرگانی بین‌المللی در کسب سهم بیشتری از بازار کمک کند.

مخاطبان این راهنما، افرادی هستند که در شبکه ارزی بانک‌ها، شرکت‌های بیمه، کسب‌وکارها، بازرگانان، مؤسسات حمل‌ونقل کالا، کارشناسان بندری و دریایی، کشتیرانی، شرکت‌های بازرسی کالا، سیاست‌گذاران نهادهای مالی، ارگان‌های گمرکی و لجستیکی، حقوقدانان و دانشگاهیان فعالیت می‌کنند.

هدف اصلی این راهنما آن است که هر یک از اعضای این گروه، از ابتدا تا انتهای مسیر تجاری راهنمایی شوند تا به پیچ‌وخم‌های تجارت مدرن آشنا شوند و قطب‌نمایی در اختیار داشته باشند که بتوانند گام‌به‌گام مراحل مختلف تجاری را طی کرده و در نهایت به مقصد برسند. بحث اسناد تجاری در بازرگانی بین‌المللی بخش‌های دیگری از این راهنماست. حدود ۲۰۰ سوال و Case Study موجود در فصول این کتاب، علاوه بر ایجاد تسلط بر امور مختلف تجارت بین‌الملل، موجبات موفقیت آنها در آزمون‌های سازمان‌های تخصصی در سراسر جهان را فراهم می‌کند.

این کتاب ارزشمند توسط نشر «رسانش نوین» و با همکاری موسسه فرهنگی و هنری «ترابران اندیشه فردا» منتشر شده است. برای سفارش این کتاب می‌توانید با شماره 13-88894312 و خانم کیائی روابط عمومی ترابران تماس بگیرید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار