۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴

تخلیه و بارگیری همزمان ۱۴ فروند شناور در بندر شهید باهنر/ فعالیت بی‌وقفه بنادر

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان هرمزگان از انجام عملیات تخلیه و بارگیری ۱۴ فروند شناور به طور همزمان در بندر شهید باهنر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۵۰۷

تخلیه و بارگیری همزمان ۱۴ فروند شناور در بندر شهید باهنر/ فعالیت بی‌وقفه بنادر

 

به گزارش خبرنگار مانا از بندرعباس، حمیدرضا محمد حسینی تختی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بندر شهید باهنر به عنوان یکی از بنادر مهم کشور در استان هرمزگان از رشد قابل توجهی در حوزه تخلیه و بارگیری کالا برخوردار بوده است.

وی با اشاره به اینکه امروز سه‌شنبه ۱۷ مهرماه عملیات تخلیه و بارگیری ۱۴ فروند شناور به طور همزمان در این بندر در حال انجام است، افزود: در حال حاضر تخلیه خودرو‌های وارداتی و کانتینر‌های یخچالی در بندر شهید باهنر در حال انجام است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان هرمزگان با تاکید بر اینکه از روز گذشته کلیه اسکله‌های بندر شهید باهنر تکمیل ظرفیت شده است، تصریح کرد: بارگیری کالا‌هایی مانند نمک، شیشه، کربنات کلسیم و ... در شناور‌های مختلف دنبال می‌شود و امروز یکی از شلوغ‌ترین روز‌های کاری بندر شهید باهنر در مهرماه است.

محمدحسینی تختی گفت: بارگیری تره‌بار صادراتی به کشور‌های حاشیه جنوبی خلیج‌فارس نیز طبق روال روزانه فعالیت‌های این بندر دنبال می‌شود و هیچ خللی در روند فعالیت‌ها وجود ندارد.

این مقام مسئول اضافه کرد: چند شناور هندی نیز در حال حاضر پهلودهی شده و کار بارگیری اقلامی مانند ماکارونی در این شناور‌ها صورت می‌گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار