۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱

صیاد نمونه بندرلنگه‌ای تقدیر شد/ لزوم فرهنگسازی برای صیانت از دریا

فرماندار شهرستان بندر لنگه از صیاد نمونه در  امر صیانت و حفاظت از دریا و محیط زیست تجلیل کرد.
کد خبر: ۱۰۰۲۶۵

صیاد نمونه بندرلنگه‌ای تقدیر شد/ لزوم فرهنگسازی برای صیانت از دریا

 

به گزارش مانا از هرمزگان، فواد مرادزاده، فرماندار شهرستان بندرلنگه، از زحمات حسن کریمی‌فرد، صیاد بندرلنگه‌ای، به عنوان صیاد نمونه در امر صیانت و حفاظت از دریا و محیط زیست تجلیل کرد.

در این مراسم همچنین از سیدمحمود بحرینی، رئیس هیئت قایقرانی بندرلنگه، نیز به عنوان صیاد نمونه در امر حفاظت از دریا، ساحل و جمع‌آوری زباله‌های شناور در سطح دریا و زباله‌های خشک تجلیل شد.

مرادزاده در این مراسم با تأکید بر اهمیت لزوم فرهنگ‌سازی در رابطه با حفاظت از دریا و ساحل، اظهار کرد: جمع‌آوری زباله‌ها چه در سطح دریا و چه در سطح ساحل، توسط صیادان و افراد بومی، کاری بسیار پسندیده و قابل تقدیر است.

وی با تأکید بر اینکه شرط نخست در جلوگیری از آلودگی دریا، فرهنگ‌سازی برای نریختن زباله است و نه فقط جمع‌آوری آن، افزود: خوشبختانه این امر توسط صیاد بندرلنگه‌ای انجام شده که باعث فرهنگ‌سازی در بین عموم مردم، از جمله قشر زحمت‌کش و فهیم صیادان می‌شود.

فرماندار بندرلنگه گفت: فرهنگ‌سازی در زمینه صیانت از دریا و محیط زیست سبب خواهد شد که بی‌تفاوت از کنار زباله‌ها عبور نکنیم و با جمع‌آوری زباله‌ها، در امر زیباسازی سواحل به ارگان‌های ذی‌ربط کمک و همیاری نماییم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار