روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

مهار آتش‌سوزی در موتورخانه شناور لندینگ‌کرافت

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: آتش‌سوزی در موتورخانه یک فروند لندینگ‌کرافت پهلوگرفته در این بندر پس از ۳ ساعت عملیات بی‌وقفه با موفقیت مهار شد.
کد خبر: ۹۸۵۱۹

مهار آتش‌سوزی در موتورخانه شناور لندینگ‌کرافت


به گزارش مانا، مرتضی سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با اشاره به بروز آتش‌سوزی در موتورخانه لندینگ‌کرافت بنادرغرب هرمزگان، اظهار کرد: با حضور به موقع تیم‌های آتش نشانی بنادر و دریانوردی غرب استان هرمزگان، شهرستان بندرلنگه و بندرکنگ، آتش سوزی در موتورخانه یک فروند لندینگ کرافت پهلوگرفته در این بندر با موفقیت مهار شد.

وی با اشاره به این نکته که عملیات مهار آتش بیش از ۳ ساعت طول کشید، عنوان کرد: ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته در تماس رادیویی برج کنترل با ایستگاه آتش نشانی بنادر غرب استان مبنی بر آتش‌سوزی در شناور لندینگ کرافت واقع در ضلع شرقی بندر، بلافاصله نیروهای آتش نشانی برای اطفای حریق به محل اعزام و پس از بررسی نوع حریق در کمترین زمان ممکن عملیات اطفا کامل حریق و ایمن‌سازی شناور را انجام دادند.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان تشریح کرد: باتوجه به وسعت حریق و لزوم عملیات خنک سازی و نیاز مبرم به پشتیبانی، درخواست کمک از آتش نشانی‌های بندرلنگه و کنگ شد که در کمترین زمان ممکن به عملیات پیوستند.

سالاری با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: با اعلام پایان عملیات اطفای حریق، خنک سازی محدوده‌های آتش‌سوزی انجام پذیرفته و تیم‌های آتش نشانی به منظور جلوگیری از مخاطرات احتمالی در محل حضور داشتند.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان خاطرنشان کرد: بررسی‌های فنی توسط تیم بررسی سوانح دریایی در محل حادثه آغاز و نتایج و عوامل بروز آتش سوزی به زودی اعلام خواهد شد.

سالاری، بیش از ۳۰ نفر آتش نشان، چهار دستگاه خودروی سنگین، دو دستگاه خودروی سبک و موتور برق و سه دستگاه پمپ سیار عملیات مهار این حادثه را برعهده داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار