۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷

توقیف شناور خارجی با دو میلیون لیتر سوخت قاچاق در خلیج‌فارس

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: یک شناور خارجی با دو میلیون لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس در محدوده استان بوشهر توقیف شد.
کد خبر: ۹۸۲۱۰

توقیف شناور خارجی با دو میلیون لیتر سوخت قاچاق در خلیج‌فارس

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سردار حیدر هنریان مجرد با اشاره به اینکه یکی از مأموریت‌های نیروی دریایی سپاه، مبارزه با قاچاق سوخت در خلیج‌فارس است اظهار داشت: با اشراف کامل و رصد اطلاعاتی دریادلان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، بامداد امروز یک شناور خارجی با پرچم یک کشور از اقیانوسیه که دارای n, میلیون لیتر سوخت گازوئیل قاچاق بود، پس از شناسایی با حکم قضایی در ۶۰ مایلی ساحل بندر بوشهر توقیف و ۱۴ خدمه خارجی آن که از دو کشور آسیایی بودند، دستگیر شدند.

وی افزود: مراحل قانونی کار انجام شد و خدمه این شناور تحویل مقام قضایی استان بوشهر شدند و سوخت قاچاق توقیفی نیز با حکم قانون در حال تحویل به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه این چندمین شناور توقیفی سوخت قاچاق در خلیج فارس است، اضافه کرد: این شناور از زمان سوخت‌گیری در رصد اطلاعاتی قرار داشت و پس از ورود به محدوده عملیاتی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران توقیف شد.

سردار هنریان مجرد بیان کرد: نیروی دریایی سپاه با به‌کارگیری ابزار‌های شناسایی به‌روز، بر تمامی تحرکات در خلیج فارس اشراف کامل دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار