۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته آغاز به‌کار کرد

هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با شعار «حمل و نقل هوشمند، ترانزیت و توسعه اقتصادی» با حضور «مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی در محل مصلای تهران افتتاح شد و آغاز به‌کار کرد.
کد خبر: ۹۷۸۵۶

هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته آغاز به‌کار کرد


به گزارش مانا، همزمان با هفته حمل و نقل، هفتمین نمایشگاه حمل‌و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با شعار «حمل و نقل هوشمند، ترانزیت و توسعه اقتصادی» از امروز (دوشنبه، ۲۷ آذر) در محل شبستان مصلی تهران آغاز به‌کار کرد.

این نمایشگاه با متراژ بیش از ۱۶ هزار متر مربع با مشارکت بیش از ۸۵ شرکت دانش بنیان و استارتاپ و نمایندگان خارجی در حال برگزاری است.

رونمایی از حداقل ۲۲ محصول از شرکت‌های مختلف و همچنین ماشین آلات راهسازی و برگزاری کارگاه های آموزشی توسط انجمن ها و اتحادیه های صنفی از دیگر برنامه های این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه که تا ۲۹ آذرماه برپاست، علاوه بر شرکت‌های حوزه حمل و نقل در تمامی شقوق از جمله هوایی، دریایی، جاده‌ای و ریلی، شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی حضور خواهند داشت.

برگزاری میز ارتباطات مردمی با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی و روسای سازمان ها و شرکت های تابعه در محل نمایشگاه به‌منظور پاسخگویی به مراجعه کنندگان و برگزاری نشست های تخصصی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این نمایشگاه است.
گفتنی است گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به همراه شرکت های وابسته خود در این نمایشگاه حضور فعال دارد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار