روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

ایتالیا با شرکت MSC خط کانتینری لجستیک ریلی راه‌اندازی می‌کند

شرکت کشتیرانی MSC با اپراتور دولتی راه آهن ایتالیا توافقنامه‌ای امضا کردند تا کانتینر‌های شرکت MSC از طریق واگن‌های ریلی به راه آهن ایتالیا حمل شده و از آنجا به کشور‌های اروپایی ارسال شود.
کد خبر: ۹۷۵۹۹

ایتالیا با شرکت MSC خط کانتینری لجستیک ریلی راه‌اندازی می‌کند


به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از کانتینرنیوز؛ شرکت MSC با شرکت ملی راه آهن ایتالیا و Ferrovie dello Stato Italiane، در حال راه اندازی یک تجارت جدید به منظور توسعه حمل‌و‌نقل دریایی و ریلی از بنادر ایتالیا به شبکه صنعت ریلی اروپا است.

«سابرینا دی فیلیپیس» مدیر‌عامل Mercitalia Logistics در این زمینه گفت: یادداشت تفاهم امضا شده تعهد هر دو کشور را برای اینکه بتوانند به عنوان بازیگران عرصه لجستیک دریایی اظهار وجود کنند، نشان می‌دهد.

وی گفت: در حال ساختن پایانه‌های جدید هم‌افزایی بیشتر به منظور گسترش شبکه لجستیک حمل‌و‌نقل کالا هستیم و در این ارتباط به بهبود محیط زیست و کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای کمک خواهیم کرد.  

به گفتۀ وی ۵۱ درصد مالکیت این شرکت مربوط به Mercitalia Logistics ایتالیا و ۴۹ درصد مربوط به شرکت MSC است.

از سوی دیگر «دیگو آپونته»، رئیس گروه شرکت مدیترانه MSC نیز در این زمینه گفت: MSC تقریباً ۵۰ درصد سهام شرکت Italo را خریداری کرده تا بر سرعت ارسال کالا به اروپا بیفزاید.

در این ارتباط ناوگانی متشکل از ۵۱ قطار برقی کارآمد راه‌اندازی می‌شود تا شهر‌های سراسر ایتالیا را به هم متصل کرده و به کشور‌های همسایه خدمات‌رسانی کنند.

این قطار‌ها هم باری و هم مسافری هستند و سالانه ۲۰ میلیون مسافر جابه‌جا می‌کنند.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار