۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

کشف محموله ۲۳۰ میلیاردی کالای قاچاق از یک شناور در بندر گناوه

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور با بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال انواع ابزارآلات و لوازم یدکی قاچاق در آب‌های بندر گناوه خبر داد.
کد خبر: ۹۷۳۹۵

 

کشف محموله ۲۳۰ میلیاردی کالای قاچاق از یک شناور در بندر گناوه

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ ستاد یدالله شرفی با اشاره به  اجرا طرح مبارزه با قاچاق کالا اظهار داشت: با استقرار نیرو‌های مرزبانی در گمرکات استان، هوشیاری مأموران و همکاری کارکنان گمرک، یک فروند شناور باری حامل حجم زیادی انواع ابزارآلات و لوازم یدکی قاچاق در آب‌های بندر گناوه شناسایی و توقیف شد.

وی افزود: در بررسی شناور توقیف شده، ۱۳ دستگاه موتور دیزل، دو دستگاه ژنراتور برق، یک دستگاه پمپ باد و دو عدد فن رادیاتور که با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف شد.

سرهنگ شرفی با اشاره به دستگیری دو متهم در این عملیات گفت: کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را ۲۳۱ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهم تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مرزبانان، با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق کالا، اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه در مناطق ساحلی و دریایی را به قاچاقچیان نخواهند داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار