روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
فرماندار شهرستان دیّر خبر داد:

افزایش صادرات کالا از بندر دیّر به کشور قطر

فرماندار شهرستان دیّر از افزایش صادرات کالا از بندر دیّر به کشور قطر خبر داد و گفت: ترانزیت کالا از بندر دیّر در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 100 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۶۵۴۶

افزایش صادرات کالا از بندر دیّر به کشور قطر

یونس باربرز در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم بندر دیّر را فعالیت اقتصادی و تجاری دانست و اظهار داشت: همسایگی شهرستان دیّر با کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس ظرفیت مهمی در عرصه مبادلات تجاری فراهم کرده است.

وی توسعه زیرساخت‌های بندری را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: برای تسهیل در امر صادرات، واردات و ترانزیت در بندر دیّر زیرساخت‌ها در عرصه گمرکی و بندری افزایش یافته است.

فرماندار دیّر از افزایش صادرات و ترانزیت کالا در بندر دیر خبر داد و خاطرنشان کرد: ترانزیت کالا از بندر دیّر در سه ماه نخست امسال نسبت به سال قبل دو برابر افزایش و روند اجرا طرح‌های مهم بندری تسریع یافته است.

باربرز نصب و راه‌اندازی دستگاه ایکس ری و استقرار سگ‌های موادیاب در بندر دیّر در کنترل کالا‌های صادراتی و ترانزیتی را مورد اشاره قرار داد و گفت: ساخت چهار پست اسکله رمپ و طرح‌های زیرساختی در بندر دیّر از طرح‌های مهم زیرساختی این بندر محسوب و در این عرصه افزون بر ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی اضافه کرد: با تکمیل این طرح‌ها تحول مهم و قابل توجهی در عرصه فعالیت بازرگانی و تجاری در بندر دیّر ایجاد می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار