۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲

رشد ۵ برابری عملیات کانتینری در بندر چابهار

رشد ۵ برابری عملیات کانتینری در بندر چابهار
معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از رشد ۵ برابری عملیات کانتینری در دو ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۵۷

به گزارش مانا، حسین شهدادی معاون بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات تخلیه و بارگیری کالای کانتینری در بندر چابهار در دو ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج برابر افزایش یافته است.

وی راه اندازی سرویس‌های منظم کشتی‌های حمل کانتینری از چابهار به مبادی و مقاصد بنادر کشور‌های چین، هند و بنادر کشور‌های حاشیه خلیج فارس را از عوامل اصلی تشویق صاحبان کالا و کانتینر جهت استفاده از بندر چابهار جهت واردات، صادرات و ترانزیت کالا و کانتینر از بندر چابهار برشمرد.

شهدادی افزود: توسعه عملیات کانتینری از طریق افزایش ضریب دسترسی چابهار به شبکه حمل‌و‌نقل بین المللی کانتینر یکی از اهداف اصلی این اداره کل در سال جاری قرار دارد.

وی انجام بازاریابی‌های منسجم، ارائه خدمات مطلوب دریایی و بندری و تسهیل افزایش تردد خطوط و شرکت‌های کشتیرانی کانتینری بیشتر در بندر چابهار را از فعالیت‌های اجرایی این هدف در سال جاری عنوان کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار