۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

تخلیه ۵۰۰ هزار تن کالای اساسی در بندر چابهار

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: ۵۰۰ هزار تن کالای اساسی به وسیله هشت فروند شناور از طریق بندرچابهار تخلیه و به مقاصد مختلف در کشور حمل شده است.
کد خبر: ۹۶۱۶۳

تخلیه ۵۰۰ هزار تن کالای اساسی در بندر چابهار


به گزارش مانا، قاسم عسکری نسب گفت‌: زیرساخت‌ها و امکانات‌ بندر چابهار قابلیت پهلوگیری کشتی‌های حامل کالای فله غلات تا ظرفیت ۱۲۰ هزار تن را در بندر شهید بهشتی فراهم کرده است.

وی با اعلام آمادگی بندرچابهار برای پذیرش کشتی‌های پهن پیکر حامل غلات تاکید کرد: از تمام ظرفیت‌های موجود برای تسریع در تخلیه و ارائه خدمات مطلوب دریایی و بندری برای این نوع شناورها استفاده خواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: با پهلوگیری دومین کشتی پهن پیکر حامل ۱۰۰ هزار تن گندم وارداتی در بندر چابهار از ابتدای سالجاری نیم میلیون تن کالای اساسی مورد نیاز کشور حمل شده است.

عسکری نسب راه اندازی سرویس‌های منظم کشتی های حمل کانتینری از چابهار به مبادی و مقاصد بنادر کشورهای چین، هند و بنادر کشورهای حاشیه خلیج فارس را از عوامل اصلی تشویق صاحبان کالا و کانتینر جهت استفاده از بندر چابهار جهت واردات، صادرات و ترانزیت کالا و کانتینر از بندر چابهار برشمرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار