۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

کاهش درآمد و سود شرکت‌های بزرگ کانتینری در سه ماهه اول ۲۰۲۳

سود قبل از کسر مالیات و بهره شرکت‌های بزرگ کانتینری در سه ماهه اول ۲۰۲۳ میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۱ درصد کاهش یافت.
کد خبر: ۹۶۱۰۹

کاهش درآمد و سود شرکت‌های بزرگ کانتینری در سه ماهه اول ۲۰۲۳

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از Sea-Intelligence؛ درآمد و سود شرکت‌های بزرگ کانتینری در سه ماهه اول ۲۰۲۳ میلادی تفاوت زیادی با درآمد و سود شرکت‌های کانتینری در سه ماهه اول ۲۰۲۲ دارد. بر‌اساس آمار‌های اعلام شده سود قبل از کسر بهره و مالیات شرکت‌های بزرگ کانتینری در سه ماهه اول سال جاری میلادی به هفت میلیارد دلار رسید که نسبت به سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ میلادی تفاوت چشمگیری دارد.

بر این اساس سود قبل از کسر مالیات بهره شرکت‌های کانتینری در سه ماهه اول ۲۰۲۲ میلادی ۴۳ میلیارد دلار و در سه ماهه اول ۲۰۲۱، ۱۶.۲۸ میلیارد دلار بود.

بر اساس این گزارش «آلن مورفی» مدیر‌عامل Sea-Intelligence با اشاره به اینکه نشانه‌هایی از ضعف در بازار کانتینری در نیمه اول سال وجود داشت و این چشم انداز در نیمه دوم ادامه خواهد داشت، یاد‌آور شد: سود قبل از کسر بهره و مالیات شرکت‌های بزرگ کانتینری در سه ماهه اول ۲۰۲۳ میلادی نسبت به دو سال قبل بین ۳۵ تا ۷۰ درصد کاهش نشان می‌دهد.  

آلن مورفی «در ادامه گفت: هیچ کدام از خطوط بزرگ کشتیرانی کانتینری نتوانسته‌اند ارقام مربوط به سه ماهه اول ۲۰۲۲ میلادی را تثبیت کنند.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار