روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
رئیس اداره بندر و دریانوردی دیر:

بندر دیر به عنوان یکی از کانون های اصلی صادرات به کشور قطر است

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیر جایگاه این بندر در عرصه صادرات برشمرد و با اشاره به نزدیکی دیر به قطر گفت: بندر دیر به عنوان یکی از کانون های اصلی صادرات به کشور قطر است.
کد خبر: ۹۵۳۰۷

بندر دیر به عنوان یکی از کانون های اصلی صادرات به کشور قطر است

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، راحله پورمحمد با اشاره به بازدید خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی از بندر دیر اظهار داشت: در این بازدید استقرار دائمی دستگاه ایکس‌ری و توجه ویژه به توسعه زیرساخت‌ها به عنوان مطالبات مهم بندر مطرح شد.

وی بیان کرد: در این بازدید آخرین وضعیت توسعه ای بندر دیر در بازدیدی میدانی بررسی و با توجه به اتمام قرارداد فعالیت دستگاه ایکس‌ری استقرار دائمی این دستگاه مورد بررسی قرار گرفت.
وی بیان کرد: در بازدید وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین لحاظ تخفیف گمرکی به عنوان یکی از مطالبات تجار و بازرگانان مطرح شد.
مدیر اداره بندر و دریانوردی دیر ادامه داد: در بندر دیر پروژه محوطه سازی به مساحت سه هکتار به اتمام رسیده و پروژه احداث چهار پست اسکله رمپ با سرعت و شتاب خوبی در حال اجرا است.
وی افزود: توسعه زیرساخت در بندر دیر به عنوان نزدیک ترین بندر ایران به کشور قطر یکی از اولویت‌های راهبردی اداره بندر و دریانوردی دیر به شمار می رود.
پورمحمد عنوان کرد: بندر دیر به عنوان یکی از کانون های اصلی صادرات به کشور قطر است که به فراخور این جایگاه نگاه ویژه به تسهیل فعالیت تجار و بازرگانان وجود دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار