۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
کاپیتان سجده مطرح کرد؛

افزایش حمل بار و درآمد‌های عملیاتی در حوزه حمل کانتینری کشتیرانی

مدیرعامل شرکت حمل و نقل کانتینری کشتیرانی با اشاره به افزایش تردد کشتی‌ها و درآمد‌های عملیاتی این شرکت در حمل محموله‌های کانتینری، گفت: عملکرد درخشان و ثبت این موفقیت در شرکت حمل و نقل کانتینری حاصل همکاری، همدلی و زحمات تک تک کارکنان این مجموعه است.
کد خبر: ۹۲۰۶۰

افزایش حمل بار و درآمد‌های عملیاتی در حوزه حمل کانتینری کشتیرانی

به گزارش مانا؛ کاپیتان مجید سجده مدیرعامل شرکت حمل و نقل کانتینری کشتیرانی که در نشست هم اندیشی مدیران و کارکنان این شرکت سخن می‌گفت، ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیریت ارشد گروه کشتیرانی و معاونین ایشان و کارکنان مجموعه حمل‌و‌نقل کانتینری برای دست یافتن به عملکرد موفقیت آمیز طی سال جاری، تصریح کرد: این دستاورد و عملکرد درخشان حاصل همکاری، همدلی و زحمات تک تک کارکنان این شرکت از هیئت مدیره گرفته تا معاونین، مدیران و دیگر کارکنان است که با وجود محدودیت تحریم‌های ظالمانه و فشار‌ها و مشکلات متعدد، به دست آمده است.

وی با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: امروز حجم قابل توجهی از مسئولیت واردات و صادرات کشور بر عهده گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به ویژه شرکت حمل و نقل کانتینری کشتیرانی می‌باشد، این در حالی است که این مجموعه می‌باید با وجود تمامی کمبود‌ها و محدودیت‌ها در بازاری رقابتی فعالیت کند.

کاپیتان سجده، با اشاره به محدودیت‌های عملیاتی و مشکلات پیش روی ناوگان گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: با وجود این مشکلات، شرکت حمل‌و‌نقل کانتینری از آغاز سال ۱۴۰۰ شروع خوبی را رقم زده است و پاسخگویی به این مسئولیت خطیر به صورت خاص در دستور کار تمامی بخش‌های این شرکت قرار دارد.

وی با یادآوری اینکه در آغاز سال جاری در کنار امیدها، نگرانی‌هایی هم وجود داشت، گفت: امروز با همت همه مدیران و کارکنان به اهداف خود و حتی فراتر از آن‌ها دست یافته‌ایم.

مدیرعامل شرکت حمل‌و‌نقل کانتینری کشتیرانی، توفیق به دست آمده از سوی این شرکت را حاصل عقلانیت و خرد جمعی در کنار بهینه سازی ساز و کار‌ها و فرایند‌ها دانست و خاطر نشان کرد: بی‌تردید این توفیقات محصول شانس و اقبال نیست بلکه کار جمعی و یکدلی زمینه ساز موفقیت‌های بزرگ خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار