۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر:

تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر بیش از ۳۷ درصد افزایش یافت

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از افزایش تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر در سه ماه نخست امسال خبر داد و گفت: در این مدت بیش از یک میلیون و ۳۸ هزار تن کالا در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۷ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۰۳۳۰
تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر بیش از ۳۷ درصد افزایش یافت
 
سیاوش ارجمندزاده در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به افزایش تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر اظهار داشت: در سه ماه نخست امسال میزان تخلیه و بارگیری کالا‌ها در بندر بوشهر یک میلیون و ۳۸ هزار تن ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۷.۶ درصد معادل ۲۸۳ هزار تن افزایش یافته است.

وی میزان تخلیه و بارگیری کالای غیرنفتی در مدت یاد شده در بندر بوشهر را ۷۲۰ هزار تن دانست و خاطر نشان کرد: این میزان کالا که سه ماه نخست سال قبل ۵۴۴ هزار تن ثبت شد در سه ماه امسال افزایش ۳۲.۴ درصدی دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تخلیه و بارگیری کالا‌های نفتی در بندر بوشهر را با رشد بیش از ۵۰ درصدی اعلام کرد و گفت: در سه ماه نخست امسال ۳۱۸ هزار تن محموله‌های نفتی در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵۱ درصدی دارد.

ارجمندزاده اضافه کرد: در سه ماه نخست امسال میزان تخلیه و بارگیری کالا‌های کانتینری در بندر بوشهر ۱۰ هزار و ۸۰۰ کانتینر بود که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش دارد.

وی اظهار داشت: روند صعودی و چشمگیر تخلیه و بارگیری کالا در بنادر بوشهر نوید بخش برگشت رونق تجاری و اقتصادی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار