۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

میزان تخلیه و بارگیری کالا‌های غیر نفتی در بندر بوشهر افزایش یافت

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از افزایش ۱۲۵ درصدی میزان تخلیه و بارگیری کالا‌های غیر نفتی در بندر بوشهر خبر داد و گفت: میزان تخلیه و بارگیری کالا‌های غیر نفتی در این مدت بیش از ۲۸۴ هزار و ۷۴۱ تن ثبت شده است.
کد خبر: ۸۹۸۴۴
میزان تخلیه و بارگیری کالا‌های غیر نفتی در بندر بوشهر افزایش یافت
 
سیاوش ارجمندزاده در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر دارای طولانی‌ترین مرز دریایی با خلیج فارس است اظهار داشت: این قابلیت، ظرفیت‌های مهمی در بخش‌های مختلف از جمله تجارت دریایی با کشور‌های همسایه را فراهم کرده است.

وی، با اشاره به استقرار بنادر در شهر‌ها و روستا‌های ساحلی استان بوشهر بیان کرد: خدمات بندری به فعالان اقتصادی و خدماتی در نقاط مختلف استان بوشهر ارائه می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر افزود: در فروردین ماه امسال افزون بر ۴۰۱ هزار تن کالا در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شده است که ۱۲۵.۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.

ارجمندزاده از تخلیه و بارگیری ۲۸۴ هزار و ۷۴۱ تن کالای غیرنفتی در فروردین ماه امسال در بندر بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: میزان صادرات و واردات کالای نفتی در فروردین ماه امسال ۱۱۶ هزار و ۷۳۷ تن در بندر بوشهر ثبت شده است.

وی از تخلیه و بارگیری کالای کانتینری در بندر بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در فروردین امسال میزان تخلیه و بارگیری کالا‌های کانتینری در بندر بوشهر حدود سه هزار کانتینر است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۱.۹ درصد افزایش دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به صادرات ۲۴۶ هزار تن کالای غیر نفتی در ماه گذشته از طریق بندر بوشهر گفت: صادرات این میزان کالا از طریق بندر بوشهر نسبت به فروردین ماه سال قبل ۱۷۹ درصد افزایش دارد.
ارجمندزاده مجموع تخلیه و بارگیری کالا‌های در بندر بوشهر در فروردین ماه امسال را ۴۰۱ هزار و ۴۷۸ تن دانست و گفت: در ماه گذشته ۲۸ شناور نسبت به تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر اقدام کرده‌اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار