روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵

دعوت ژاپن از شرکت‌ها برای سرمایه‌گذاری در تولید آمونیاک و ساخت کشتی

یک کنسرسیوم ژاپنی از شرکت‌های داخلی و خارجی دعوت کرد به منظور دستیابی به کربن صفر درصد در توسعه زیر ساخت‌ها، تولید آمونیاک و کشتی‌های سازگار با این نوع سوخت به توافقنامه این کشور با سنگاپور بپیوندند.
کد خبر: ۸۹۳۹۵

دعوت ژاپن از شرکت‌ها برای سرمایه‌گذاری در تولید آمونیاک و ساخت کشتی

به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ شرکت Itochu که ریاست این کنسرسیوم را بر عهده دارد یکی از صاحبان اصلی صنعت کشتی سازی و حمل و نقل دریایی در ژاپن است.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی این شرکت طراحی شناورها با سوخت آمونیاک و همچنین دستیابی به توسعه کشتی‌هایی که از سوخت آمونیاک به عنوان سوخت اصلی استفاده می‌کنند در ژاپن و سنگاپور پیگیری خواهد شد.

در این گزارش آمده است این آخرین تلاش مشترک کنسرسیوم برای تامین سوخت مورد نیاز صنعت کشتی سازی نیست بلکه برای تولید و تأمین سوخت‌های سازگار با محیط زیست پیگیری‌ها ادامه خواهد داشت.

شرکت بازرگانی Itochu  که یکی  از بزرگترین تولید کنندگان آمونیاک در ژاپن است همکاری همه جانبه‌ای را برای جذب سرمایه گذاران از همه نقاط دنیا آغاز خواهد کرد.

در پایان این گزارش آمده است Itochu به دنبال تولید مشارکتی با شرکت‌های داخلی و خارجی به منظور توسعه تولیدات سوخت آمونیاک است و از تمامی آنها برای تحقق یک پروژه یکپارچه دعوت به همکاری می کند.

شایان ذکر است ژاپن اعلام کرد برای اجرای هرچه بهتر تولید آمونیاک و ساخت کشتی توافقنامه‌ای را با سنگاپور امضا کرده است و امکان توسعه زیر‌ساخت‌ها در سنگاپور را بررسی می کند‌.

ارسال نظرات
آخرین اخبار