۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

ممنوعیت تردد بین جاده‌ای در شهر‌های بندری خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از ممنوعیت تردد خودرو‌های شخصی بین شهر‌های بندری و ساحلی خوزستان با هدف کنترل و قطع زنجیره ویروس کرونا خبر داد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۹۲۷۸

ممنوعیت تردد بین جاده‌ای در شهر‌های بندری خوزستان

غلامعباس بهرامی نیا در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: ممنوعیت تردد خودروهای شخصی بین شهرهای بندری خوزستان بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا بوده است.

وی گفت: ماموران پلیس راه با خودروهایی که از قوانین تخطی کنند برخورد کرده و اعمال قانون می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: محدودیتی در تردد خودروهای سنگین و تریلرهای حامل بار از بنادر استان وجود ندارد.

وی از ممانعت کامل خودروهای ورودی و غیربومی به شهرهای بندری خوزستان نیز خبر داد.

شهرهای ساحلی و بندری خرمشهر‌، آبادان‌، اروندکنار‌، چوئبده، شادگان‌، ماهشهر و هندیجان از دو هفته پیش در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته‌اند و در این مدت هیچ نشانه‌ای از کاهش ججم ابتلا به کرونا در شهرهای بندری خوزستان دیده نشده است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای خوزستان نیز به خبرنگار مانا گفت: احتمالاً منع ترددهای بین جاده‌ای بنادر و  ورودی به شهرهای ساحلی خوزستان در ایام پایانی سال اعمال خواهد شد.

رضا نجاتی با اشاره به خیز بلند پیک ویروس کرونا در شهرهای ساحلی خوزستان افزود: ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های شهرهای ساحلی خوزستان تکمیل شده است.

وی با اشاره به رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در برخی شهرهای ساحلی خوزستان نظیر شادگان که زیر پنج درصد است افزود: تداوم این وضعیت خطر کرونایی در شهرهای ساحلی خوزستان‌، شرایط غیرقابل پیش بینی در این شهرها را رقم زده است.

نجاتی از تداوم ممنوعیت کامل ورود گردشگران به مناطق ساحلی خوزستان خبر داد.

با وجود وضعیت قرمز کرونایی در شهرهای ساحلی خوزستان‌، فعالیت بنادر استان به خصوص بندر امام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عملیات منظم گندزدایی ادامه دارد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار