۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

فراخوان اتحادیه اروپا نسبت به استفاده کشتی‌ها از سوخت استاندارد

کمیته حمل و نقل اتحادیه اروپا با تصویب دستورالعملی از تمامی مالکان کشتی خواست در انتخاب سوخت خود رویکرد جامع FuelEU Maritime را انتخاب کنند که یک رویکرد استاندارد در زمینه سوخت کشتی‌ها است.
کد خبر: ۸۹۲۷۲

فراخوان اتحادیه اروپا نسبت به استفاده کشتی‌ها از سوخت استاندارد

به گزارش گروه بین‌الملل مانا، در گزارش منتشر شده از سوی کمیته حمل و نقل اروپا آمده است ابتکاری که در زمینه رویکرد جامع سوخت با عنوان FUELEU MARITIMEFuelEU Maritime به کار گرفته شده است تمامی اقدامات فنّی و عملیاتی را به منظور بهبود کار‌آیی کشتی‌ها و انتخاب سوخت کم سولفور مورد بررسی و مطالعه قرار داده است و تاکید می‌کند که کشتی‌ها باید از سوخت استاندارد استفاده کنند‌.

در پی انتشار این گزارش "Martin Dorsman" دبیرکل ECSA ضمن استقبال از تصمیم اتحایۀ اروپا گفت: به منظور ایجاد یک رویکرد جامع در انتخاب سوخت برای دارندگان کشتی تحت پوشش اتحادیه اروپا انتظار داریم که کشورها از این اقدام اتحادیه اروپا که اهداف زیست محیطی را دنبال می کند، حمایت کند.

وی در ادامه گفت: آنچه در دستورالعمل پارلمان اروپا پیش از پیش دیده می شود انتخاب یک رویکرد جامع با استفاده از اتوماسیون و دیجیتالی شدن، همچنین گرایش به سمت حمل و نقل سبز است.

وی در ادامه یاد‌آور شد: هیچ دلیلی برای زیر سوأل بردن این مصوبه وجود ندارد و ما از تمامی صاحبان کشتی‌ها دعوت می‌کنیم که از رویکرد جامع سوخت اتحادیه اروپا استقبال کنند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار