۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
در بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از بندر چابهار عنوان شد؛

حمایت همه جانبه از سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر چابهار

حمایت همه جانبه از سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر چابهار
با حضور حجت الاسلام درویشیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، از پروژه‌های زیرساختی، عمرانی و سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی در بندر چابهار بازدید و ساختمان فرهنگی و نمازخانه جدید بندر شهید بهشتی چابهار افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۰۶۹
به گزارش مانا، حجت الاسلام حسن درویشیان؛ در این بازدید با بیان اینکه زیرساخت‌های ایجاد شده در بندر چابهار بی نظیر است اظهار کرد: در این برهه از زمان می‌بایست از سرمایه گذاری‌های انجام شده توسط بخش خصوصی حمایت همه جانبه شود تا این موارد هر‌چه زودتر به بهره برداری برسد.
وی تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و همچنین ایجاد جبهه‌های کاری شبانه‌روزی را از اولویت‌های توسعه در این بندر اقیانوسی برشمرد.
همچنین با حضور وی و جمعی از مدیران کشوری و استانی، همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ساختمان فرهنگی و نمازخانه جدید بندر شهید بهشتی چابهار افتتاح و با اقامه نماز در محل نمازخانه به بهره برداری رسید.
شایان ذکر است بازدید از پروژه‌های احداث سیلوی غلات ۱۰۰ هزار تنی، شبکه معابر و تأسیسات زیربنایی و همچنین دایک حفاظت ساحلی جنوب شرقی بندر شهید بهشتی از دیگر برنامه‌های بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور و هیأت همراه از بندر شهید بهشتی چابهار بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار