روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳

ائتلاف ۵ شرکت بزرگ حمل و نقل کره جنوبی برای افزایش رقابت در آسیا

ائتلاف ۵ شرکت بزرگ حمل و نقل کره جنوبی برای افزایش رقابت در آسیا
پنج شرکت حمل و نقل کانتینری کره جنوبی به منظور افزایش رقابت در آسیا دست به یک ائتلاف زدند و از طریق کنفرانس مجازی توافق کردند که اتحادیه Korean Maritime Movement Alliance‌) K-Alliance) تشکیل شود.
کد خبر: ۸۸۶۸۳
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، بر اساس اعلام وزارت اقیانوس و شیلات کره جنوبی شرکت‌های‌SM Line، HMM، Sinokor Merchant Marine معروف به (Janggeum Merchant Marine، (Pan Ocean و Heung-A Shipping یک توافقنامه اساسی به منظور ایجاد اولین اتحادیه ملی حمل و نقل امضا کردند.
بر اساس این گزارش مراسم امضای این ائتلاف در تاریخ ۲۳ دسامبر به علت بروز ویروس کرونا به صورت کنفرانس مجازی برگزار شد  و طرفین هدف خود را از تشکیل این ائتلاف تقویت همکاری بین شرکت‌های حمل و نقلی و شرکت‌های کشتی سازی و تقویت رقابت بین شرکت‌های حمل و نقلی جنوب شرق آسیا اعلام کردند.
بر اساس این توافقنامه مقرر شد که طرفین نسبت به میزان مشارکت، افتتاح مسیر‌های جدید، تعداد کشتی‌های ملحق شده به ائتلاف و همچنین کشتی‌های سفارش داده شده گفتگو و برنامه‌های خود را تداوم بخشند.
در پایان این کنفرانس اعلام شد که این ائتلاف به طور رسمی در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ فعالیت خود را آغاز می‌کند.
شایان ذکر است کارشناسان ابتکار عمل جدید دولت کره جنوبی را با هدف حمایت  و بازسازی صنعت حمل و نقل دریایی پس از ورشکستگی شرکت "هان جین" اعلام کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار