روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴

تغییر ۶۰ هزار خدمۀ ۳۵۰۰ کشتی توسط سنگاپور

سنگاپور با اختصاص تسهیلات لازم برای تغییر ۶۰ هزار خدمۀ ۳۵۰۰ کشتی اقدامات لازم را برای اعزام آنان به کشتی‌ها و یا منازل خویش انجام داده است.
کد خبر: ۸۸۴۴۹

 

تغییر ۶۰ هزار خدمۀ ۳۵۰۰ کشتی توسط سنگاپور

به گزارش گروه بین‌الملل مانا، "Chee Hong Tat" وزیر امور خارجه و امور حمل‌و‌نقل سنگاپور با اشاره به این مطلب گفت: سنگاپور به وظیفۀ خود برای تسهیل در تغییر خدمه با ایمنی کامل ادامه خواهد داد زیرا ما با باور درست به این نتیجه رسیده‌ایم که برای پیاده‌سازی پروتکل‌های ایمنی و تغییر خدمه با تمامی انجمن‌های دریایی، اتحادیه‌ها و سازمان‌های بین‌المللی مشارکت کنیم  زیرا حمل‌و‌نقل دریایی مختص یک کشور یا سازمان نیست و به تمامی جهانیان تعلق دارد.

وی گفت: سنگاپور در تدارک ایجاد مرکزی است تا بتواند با استفاده از فنّاوری‌های نوظهور و دستورالعمل های بهداشتی به مرکزی برای تغییر خدمه تبدیل شود.

وی یاد‌آور شد: با یک برنامۀ حسابرسی یک صندوق خیریه به منظور حمایت از تغییر خدمه تأسیس شده است تا به هدف افزایش اعتماد در بین کشورها برسیم.

وی گفت: در این ارتباط یک کارگروه با مدیریت انجمن حمل‌و‌نقل سنگاپور و ادارۀ دریایی سنگاپور همچنین اتحادیۀ افسران دریایی تشکیل شده است تا با کمک صندوق راه‌حل های تغییر ایمن خدمه کشتی‌ها را پشتیبانی کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار