۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر:

آب‌های خلیج فارس در سواحل مرکزی و جنوبی استان بوشهر مواج و متلاطم شد

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به افزایش سرعت وزش باد در استان گفت: به سبب وزش باد شمال غربی خلیج فارس در سواحل مرکزی و جنوبی استان بوشهر مواج و متلاطم شد.
کد خبر: ۸۸۲۳۲
آب‌های خلیج فارس در سواحل مرکزی و جنوبی استان بوشهر مواج و متلاطم شد
 
فرج‌اله شکوهی‌پور در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به افزایش سرعت وزش باد در استان بوشهر اظهار داشت: با عبور امواج ناپایدار از جو استان بوشهر، روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه ۲۵ تا ۲۷ آبان به تناوب بر روی خلیج فارس و نوار ساحلی و گاهی در برخی مناطق غیرساحلی استان، بارش پراکنده باران گاهی رگبار پراکنده همراه با وزش باد و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی، از مواج شدن آب‌های خلیج فارس در سواحل مرکزی و جنوبی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ و در سواحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و از فردا در همه مناطق ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر تاکید کرد: طی روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۲۵ تا ۲۷ آبان به تناوب بر روی خلیج فارس و نوار ساحلی و گاهی در برخی مناطق غیر ساحلی استان، بارش پراکنده باران گاهی رگبار پراکنده همراه با وزش باد و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

شکوهی‌پور با بیان اینکه احتمال افزایش موقت سرعت وزش باد بر روی دریا  و در پی آن افزایش موقت ارتفاع موج در روز دوشنبه وجود دارد به دریانوردان توصیه کرد: طی این مدت تمهیدات و آمادگی لازم را در مواجهه با خطرات احتمالی داشته باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار