۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵

جابه‌جایی حدنصاب تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر شهید رجایی

مدیر شعبه بندر شهید رجایی "شرکت خدمات دریایی و بندری سینا" گفت: حدنصاب تخلیه و بارگیری شناور کانتینری در این بندر جابه‌جا شد.
کد خبر: ۸۷۸۵۳
جابجایی حدنصاب تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر شهید رجایی
به گزارش خبرنگار مانا، ایرج فقیری با بیان اینکه پرسنل شرکت خدمات دریایی و بندری سینا موفق شدند حدنصاب نُرم تخلیه و بارگیری شناور کانتینری را در بندر شهید رجایی جابه‌جا کنند، خاطر نشان کرد: عملیات تخلیه و بارگیری بر روی  یکی از بزرگترین کشتی‌های کانتینری اقیانوس پیما انجام شده است.
وی در این باره افزود: شناور یاد شده در ترمینال دو کانتینری بندر شهید رجایی پهلو گرفته بود که در کمترین زمان ممکن و با بیشترین بهره وری تخلیه و بارگیری شد.
به گفته این مقام مسئول در شرکت خدمات دریایی و بندری سینا، نُرم استاندارد تخلیه و بارگیری این کشتی ۱۰۳.۴ بوده که پرسنل عملیات شرکت سینا موفق به کسب نرم ۱۸۱ بر روی این شناور شده اند.
فقیری، کسب این موفقیت بزرگ را مرهون برنامه ریزی مناسب، انسجام زنجیره عملیات، آماده به کاری تجهیزات و تکیه بر دانش بومی و ایرانی دانست و گفت: شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا به عنوان بزرگترین پورت اپراتور بندری کشور، ظرف سال‌های گذشته بار‌ها موفق به کسب رکورد‌های برتر عملیاتی بر روی کشتی‌های کانتینری در بندر شهید رجایی شده است.
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار