۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

پاپ فرانسیس خطاب به دریانوردان: شما تنها نیستید و فراموش نمی‌شوید

پاپ فرانسس طی یک پیام ویدیویی از دریانوردان سراسر جهان به خاطر تحمل سختی‌ها و تأمین نیاز‌های اولیه مردم کشور‌ها تشکر و قدردانی کرد و گفت: شما تنها نیستید و فراموش نمی‌شوید.
کد خبر: ۸۶۹۰۲
پاپ فرانسیس خطاب به دریانوردان:شما تنها نیستید و فراموش نمی‌شوید
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، پاپ فرانسیس در این پیام به صد‌ها هزار نفر از دریانوردانی که به دلیل بیماری کرونا در کشتی‌ها انجام وظیفه می‌کنند و نمی‌توانند به راحتی به خانه‌های خود بازگردند، ادای احترام کرد.

وی در این پیام از سازمان ملل متحد خواست برای ایمنی حمل‌و‌نقل دریایی در دوران کرونا تلاش‌های خود را به کار گیرد.

در ادامۀ این پیام تصویری آمده است: دریانوردان کشتی‌های باری، مسافری و ماهیگیری در طول همه‌گیری ویروس کرونا نقش و جایگاه خود را برای تأمین نیاز‌های اولیه مردم نشان دادند و بیشتر از همه تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفتند به گونه‌ای که زندگی و کار دریانوردان با تغییرات چشمگیری مواجه شده و متأسفانه در برخی از کشور‌ها قربانی بیشتری را نیز داشته است که هنوز هم ادامه دارد.

در ادامه پیام آمده است: دوره‌های طولانی حضور در کشتی‌ها و جداماندن دریانوردان از خانواده، کشور و ترس از عفونت و ویروس موارد بسیار سهمگینی است که تحمل آن برای هرکسی در حال حاضر راحت نیست.

وی در پایان با اشاره به اینکه هنوز تغییر خدمۀ  کشتی‌ها به دلیل  محدودیت‌ها به راحتی صورت نمی‌گیرد از تمامی آن‌ها تشکر و قدردانی کرده و گفت: می‌خواهم به شما بگویم که شما تنها نیستید و فراموش نمی‌شوید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار