۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴

ضدعفونی ضربتی هندیجان علیه ویروس کرونا

فرماندۀ گردان عملیاتی امام رضا (ع) هندیجان از شروع دورۀ جدید عملیات ضدعفونی و گندزدایی شهر بندری هندیجان با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۶۴۸۲
 
ضدعفونی ضربتی هندیجان علیه ویروس کرونا
عبدالرسول محب‌علی در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به بازگشایی دوباره اسکلۀ صیادی بحرکان هندیجان و ضرورت مؤثر مقابله با ویروس کشندۀ کرونا اظهار داشت: با تلاش بی‌وقفه گروه‌های جهادی و مردمی، عملیات ضدعفونی و گندزدایی این شهرستان بندری که در دو ماه اخیر شاهد شیوع این بیماری بوده در حال انجام است.

وی گفت: برای ضدعفونی و گندزدایی معابرعمومی هندیجان، بیش از ۲۰هزار لیتر مواد ضد عفونی تهیه شده است.

محب‌علی افزود: به منظور مقابله بیشتر با ویروس کرونا، کار ضدعفونی و گندزدایی با همکاری خیرین و نیرو‌های داوطلب بسیجی در مدت سه روز انجام خواهد شد تا مخاطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا به حداقل برسد.

وی با اشاره به ادامۀ خدمات رسانی جهادی به مردم شهرستان ساحلی هندیجان در بیان کرد: خدمت به مردم در شرایط کرونایی افتخاری بزرگ است و با تمام ظرفیت‌ها و امکانات، اقدامات جهادی برای رفاه حال مردم این منطقه کم برخوردار انجام و ازهیچ کاری دریغ نخواهد شد.

تاکنون معابر عمومی، بازار‌ها و مکان‌های تجمعی مردم در شهر‌های بندری خرمشهر، آبادان، ماهشهر، اروندکنار، چوئبده و شادگان با همکاری گروه‌های جهادی و امدادی در چند مرحله انجام شده است.

شیوع ویروس کرونا بر فعالیت‌های اقتصادی، تجاری، دریانوردی و صیادی بنادر خوزستان تأثیر زیادی گذاشته است و بسیاری از فعالیت‌های عمومی را به تعطیلی و رکورد کشانده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار