۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶

تشکیل کارگروه جهش تولید در منطقه آزاد اروند

مدیرعامل منطقه آزاد اروند از تشکیل کارگروه "جهش تولید" در این منطقه با هدف رونق اقتصادی و اشتغال مولد در شهر‌های بندری آبادان و خرمشهر خبر داد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۶۴۵۱
تشکیل کارگروه جهش تولید در منطقه آزاد اروند
 
به گزارش خبرنگار مانا، اسماعیل زمانی در نخستین جلسه این کارگروه افزود: با وجود مخاطرات ناشی از ویروس کرونا، امسال باید شاهد جهش تولید در واحد‌های تولیدی و صنعتی منطقه و افزایش صادرات کالا باشیم.

وی در این جلسه بر رفع مشکلات کارخانه‌های تولید مواد ضدعفونی کننده که در منطقه آزاد اروند فعال هستند تأکید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ظرف دو ماه آینده تنها کارخانه تولید دستکش خوزستان با سرمایه گذاری بخش خصوصی، در منطقه آزاد اروند راه‌اندازی می‌شود.

در جلسه تشکیل کارگروه جهش تولید، تولید کنندگان فعال در منطقه آزاد اروند، به ویژه تولید کنندگان مواد ضد‌عفونی مشکلات خود را مطرح کردند.

زمانی به بسته‌های اهدایی منطقه آزاد اروند به افراد آسیب‌پذیر شهر‌های بندری آبادان و خرمشهراشاره کرد و گفت: مقرر شد به همه افراد تحت پوشش کمیتۀ امداد و نیز افراد در نوبت پذیرش این کمیته مبلغ ۱۰۰ هزار تومان کمک نقدی داده شود.

مدیرعامل منطقه آزاد اروند همچنین گفت: خانواده‌های تحت پوشش سازمان‌های حمایت از زندانیان آبادان و خرمشهر هم از کمک مالی منطقه آزاد اروند بهره مند می‌شوند.

به گفته وی واحد‌های صنعتی و تولیدی فعال در منطقه آزاد اروند، ۲۲۰ میلیون دلار کالا صادر کردند.

سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان هم در این جلسه گفت: برای بازگشایی واحد‌های تولیدی همه کارکنان بومی و غیر‌بومی به طور کامل غربالگری می‌شوند و پس از حصول اطمینان از سلامت آنان می‌توانند وارد کارگاه‌های تولیدی خود شوند.

امسال از سوی مقام معظم رهبری سال "جهش تولید" نامگذاری شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار