mana.ir

کد خبر: ۸۶۳۲۱ |
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۹

ارائه خدمات رایگان تلفنی به دریانوردان در شرایط بحران کرونا

شرکت Inmarsat خدمات رایگان تلفنی در اختیار کارکنان کشتی‌ها قرار می‌دهد.

ارائه خدمات رایگان تلفنی به دریانوردان در شرایط بحران کرونا
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، Inmarsat در پی شیوع ویروس کرونا به منظور حمایت از صنعت حمل و نقل دریایی سرویس صوتی ChatCard را برای خدمۀ کشتی‌ها راه اندازی کرده است.

Inmarsat همچنین مشاوره و کمک پزشکی را به صورت رایگان بدون دریافت هیچ نوع هزینه به دریانوردان ارائه می‌دهد.

"RONALD SPITHOUT" مدیر‌عامل بخش‌دریایی Inmarsat در این زمینه گفت: با توجه به نگرانی جهانی از بروز ویروس کرونا مسئولان و کارمندان این شرکت تصمیم گرفتند به یاری مدیران خطوط  کشتیرانی بشتابند.

وی یاد‌آور شد: خدمۀ کشتی‌ها در شرایط حاضر نیازمند آن هستند که با افراد خانواده تماس بگیرند. به همین جهت درصدد بر‌آمدیم تا از بخشی از هزینه  آنان در زمینۀ مکالمۀ تلفنی بکاهیم.

وی در ادامه افزود: بستۀ پیشنهادی این شرکت در اختیار تمام خطوط کشتیرانی کشتی‌ها که با این شرکت همکاری دارند گذاشته خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربیننده ها
آخرین اخبار