۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان تشریح کرد:

اقدامات بندر چابهار در راستای کنترل ویروس کرونا

اقدامات بندر چابهار در راستای کنترل ویروس کرونا
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از اجرای اقداماتی در راستای کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ (کرونا) در بندر چابهار خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۶۸

به گزارش مانا، سعید امیری در تشریح این فعالیت ها گفت: در پی اعلام مسئولان وزارت بهداشت و درمان مبنی بر لزوم کنترل شیوع ویروس کرونا پس از تشکیل جلسات تخصصی با واحدهای مرتبط اقدام های پیشگیرانه با قید فوریت انجام شد.
به گفته وی، در ادامه جلساتی با گروه بیماری های واگیر مرکز بهداشت چابهار و واحدهای عملیاتی اداره کل در خصوص بکارگیری تمهیدات پیشگیرانه در برابر شیوع ویروس کرونا و همچنین با مدیر نمایندگی شرکت های خدمات کشتیرانی و سایر ارگان های متولی دریایی برگزار شد.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به اجراي برنامه تب سنجي و پايش افراد علامت دار در ورودي بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری و ساختمان هاي اداري این اداره کل ادامه داد: در پایش انجام شده خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مشکوک به کرونا مشاهده نشد، این اقدام در روزهای آتی نیز ادامه دارد.
امیری ادامه داد: ارائه آموزش در خصوص راه های پیشگیری و کنترل ویروس کرونای جدید به صورت حضوری و نصب بنر در مدارس کوی بندر، بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری، مکان های پرتردد، مراکز رفاهی و اداری از دیگر اقداماتی است که در این راستا انجام شد.
وی مکاتبه با مدیرعامل شرکت تعاونی لنج داران چابهار با موضوع رعایت کامل ضوابط پاس شناورهای وارده از بنادر خارجی و رعایت مراقبت های بهداشتی در خصوص این ویروس را از دیگر اقدامات انجام شده به منظور کنترل بیماری کرونا اعلام کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار