روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

ساخت اولین کانتینر یخچال‌دار هوشمند توسط ژاپن

ساخت اولین کانتینر یخچال‌دار هوشمند توسط ژاپن
ژاپن اولین کانتینر هوشمند یخچال‌دار که بر اساس آب و هوای هر منطقه تغییر وضعیت می‌دهد را پس از ۱۰ سال تلاش مداوم با امکان قرنطینه‌ای تولید کرد.
کد خبر: ۸۵۹۱۴
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، این کانتینر توسط  Daikin Reefer با همکاری ژاپن و تایوان ساخته شده است و دارای ویژگی‌هایی است که تهویه مطبوع آن بر اساس آب و هوای هر منطقه حالت تعادلی به خود می‌گیرد.

بر اساس این گزارش در ساخت این کانتینر مواردی رعایت شده که انواع و اقسام میوه‌هایی را که پیش از این از طریق کانتینر‌های یخچال دار قابل حمل نبود به مقصد مورد نظر می‌رساند.

از آن جایی که تایوان تنوع زیادی در میوه‌های گرمسیری دارد، لقب Kingdom Fruit را به خود اختصاص داده است و اولین کشور آسیایی است که میوه‌های خود را اخیراً از طریق این نوع کانتینر به مقصد مکزیک یا آمریکا ارسال کرد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در این کانتینر تمامی پروتکل‌های بهداشتی و گیاهی مطابق فرآیند قرنطینه رعایت شده و امکان آلودگی و خرابی میوه‌ها و سایر مواد یخچالی به هیچ عنوان امکانپذیر نیست.

کانتینر به گونه‌ای تعبیه شده که برای هر نوع میوه درجه سانتی‌گراد خاصی را در نظر می‌گیرد و هرجا که لازم باشد اکسیژن و یا نیتروژن را کم و یا افزایش می‌دهد تا میوه‌ها کاملاً  تازه به دست مشتریان برسد.

مدیر عامل شرکت حمل و نقل  Top Quality Produce که اولین محموله را از تایوان به آمریکا ارسال کرده است در این زمینه گفت:: این نوع کانتینر که در نوع خود تازگی دارد علاوه بر اینکه عطر و طعم میوه را حفظ می‌کند بهترین وسیله برای ارسال گل‌های تزئینی نیز است. زیرا با تغییر دما بهترین شرایط برای این نوع گیاهان در داخل کانتینر فراهم می‌شود.

وی گفت: این کانتینر که از انواع و اقسام سنسور‌های دیجیتالی برخوردار است در سرما و گرما با مناسب‌ترین شرایط میوه و سبزی و گل‌های زینتی را به مقاصد مورد نظر حمل می‌کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار