۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

جزئیات همایش بیست و هفتم ارگان‌های دریایی مشخص شد

صبح روز شنبه هفته جاری و طی جلسه‌ای با حضور نمایندگان ارگان‌های دریایی کشور جزئیات برگزاری بیست و هفتمین همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی مشخص شد.
کد خبر: ۸۵۶۹۲
جزئیات همایش بیست و هفتم ارگان‌های دریایی مشخص شد
 
به گزارش خبرنگار مانا، در این جلسه که در محل سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد، ضمن مشخص شدن شعار پیشنهادی این همایش، موضوع چهار پنل تخصصی و دبیران این پنل‌ها تعیین و اعلام شدند.
بر این اساس مقرر شد که شعار "توسعه متوازن صنعت دریایی، ضامن توسعه پایدار ملی" به عنوان شعار پیشنهادی بیست و هفتمین همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی از سوی سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان متولی برگزاری این دوره از همایش اعلام شود.
همچنین از جمله چهار پنل تخصصی که در بیست و هفتمین همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی برگزار می‌شوند می‌توان به پنل " ایمنی و امنیت دریانوردی، چالش‌ها و راهکارها" اشاره کرد که به دبیری معاون اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و ارائه‌ای از سوی شرکت ملی نفتکش ایران برگزار می‌شود.
"مدیریت سواحل، محیط زیست و توسعه پایدار دریایی" عنوان دیگر پنل تخصصی است که در این همایش و با دبیری مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و ارائه‌ای از سوی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.
گفتنی است عنوان دو پنل بعدی در همایش یاد شده به ترتیب "نقش بنادر و لجستیک بندری در توسعه حمل و نقل دریایی" و "بررسی راهکار‌های افزایش توان تولیدی و خدمات داخلی حوزه دریایی" است.
شایان ذکر است، بیست و هفتمین همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی در روز ۲۸ بهمن ماه سال جاری در تهران و به میزبانی سازمان بنادر و دریانوردی برگزار خواهد شد.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار