۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
از سوی ژاپن انجام شد؛

راه اندازی سیستم مالی هوشمند برای دریانوردان

راه اندازی سیستم مالی هوشمند برای دریانوردان
شرکت NYK ژاپن به منظور رفاه حال دریانوردانی که در خارج از این کشور استخدام شده اند یک سیستم دریافت و پرداخت پول الکترونیکی را بر روی تلفن هوشمند طراحی کرده است.
کد خبر: ۸۴۳۶۵
به گزارش گروه بین الملل مانا، این سیستم دریافت و پرداخت که به MarCoPay معروف است با همکاری یک گروه بین المللی فیلیپینی راه اندازی شده است.
بر اساس این گزارش MarCoPay یک برنامه پول الکترونیکی است که به طور عمده برای دریانوردانی  که خارج از ژاپن به استخدام شرکت‌های کشتیرانی درآمده اند ارسال، دریافت و برداشت پول نقد، وام‌های بانکی  و پوشش‌های بیمه‌ای را از طریق برنامه‌های هوشمند تلفن همراه امکان پذیر کرده است.
شرکت NYK هدف از این برنامه را حمایت از دریانوردان و خانواده‌های آنان می‌داند و معتقد است با استفاده از سیستم MarCoPay دریافت حقوق و خرید روزانه در کشتی‌ها برای اعضای خدمه آسان تر شده و می‌توانند به صورت غیر نقدی پول‌های خود را به صندوق واریز و یا به کشور‌های دیگر ارسال کرده و از دستگاه‌های خودپرداز هرجای دنیا برداشت کنند.
در گزارش منتشر شده از سوی مسئولان NYK آمده است MarCoPay پتانسیل تبدیل شدن به یک برنامۀ جهانی را دارد و این شرکت قصد دارد تا شبکه‌ای را گسترش دهد که توسط صاحبان کشتی‌ها و شرکت‌های مدیریت خطوط کشتیرانی مورد استفاده قرار گیرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار