۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

توقیف دو محموله کالای قاچاق در ماهشهر و هندیجان

ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق شدند دو محموله کالای قاچاق به ارزش 5.1 میلیارد ریال را در بنادر ماهشهر و هندیجان کشف و توقیف کنند.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۴۱۹۲

توقیف دو محموله کالای قاچاق در ماهشهر و هندیجان

فرمانده انتظامی خوزستان با اعلام این خبر به خبرنگار مانا گفت: ماموران انتظامی در هندیجان یک باند قاچاق پارچه را متلاشی و مقادیری پارچه فاقد مدارک گمرکی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال را ضبط کردند.

سردار حیدر عباس زاده افزود: در این ارتباط دو متهم به قاچاق کالا بازداشت و با مستندات تحویل مراجع قضایی شدند.

وی همچنین از توقیف محموله لوازم خانگی شامل کولرگازی، پوشاک و وسایل صوتی تصویری به ارزش 4.1 میلیارد ریال در بندر ماهشهر و دستگیری سه متهم به قاچاق کالا خبر داد.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه کالاهای توقیف شده فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بودند افزود: کالاهای مکشوفه قاچاق از طریق مرزهای دریایی و از کشورهای حوزه خلیج فارس به قصد توزیع در بازار داخلی بارگیری شده بود.

فرمانده انتظامی خوزستان در ادامه افزود: سودجویان و مخلان اقتصاد داخلی بدانند ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و کنترل تحرکات با هرگونه فعالیت سودجویان برابر قانون برخورد خواهند کرد.

سال گذشته بیش از 200 میلیارد تومان کالای قاچاق در مناطق ساحلی و بندری، آبراه ها و آب های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در شمال غرب خلیج فارس  کشف و توقیف شد.

استان خوزستان با 500 کیلومتر ساحل همواره در معرض پدیده قاچاق کالا و سوخت بوده است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار