۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

گشت دریایی روزانه 3 هزار گردشگر در بوشهر با لنج سنتی

مسئول شناورهای سنتی گشت‌‌های دریایی نوروزی بوشهر با اشازره به راه‌اندازی تورهای دریایی در شهر بوشهر گفت: در این راستا روزانه سه هزار گردشگر نوروزی در بوشهر با لنج سنتی در گشت دریایی شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۸۳۳۴۷

گشت دریایی روزانه 3 هزار گردشگر در بوشهر با لنج سنتی

محمد آبخو در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهراز استقبال مسافران در ایام نوروز از گردشگری دریایی خبر داد و اظهار داشت: با توجه به استقبال مسافران نوروزی از گشت‌های دریایی، ظرفیت صندلی شناورهای سنتی در گردشگری دریایی بوشهر افزایش یافته است.

وی ظرفیت هر شناور سنتی در گشت دریایی را 100 نفر دانست و تصریح کرد: روزانه بیش از دو تا سه هزار نفر در شهر بوشهر از گشت دریایی با لنج سنتی بهره می‌برند.

مسئول شناورهای سنتی گشت‌‌های دریایی نوروزی بوشهر با بیان اینکه 6 شناور سنتی لنج برای استفاده گردشگران در گشت دریایی تعیین شده است خاطر نشان کرد: این شناورها به امکانات ویژه ایمنی مجهز هستند و تا پایان تعطیلات نوروزی فعال هستند.

آبخو از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی و اینترنتی استفاده از گشت دریایی خبر داد و بیان کرد: مسافران بر اساس برنامه‌ریزی سفرشان می‌توانند از طریق اینترنت و سامانه گشت نوروزی بوشهر بلیت تهیه و در تور دریایی شرکت کنند.

وی بیان کرد: گشت دریایی در کانال بندر بوشهر همراه با موسیقی محلی بوشهر به مدت بیش از یک‌ ساعت انجام می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار