۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵

تخلیه کشتی حامل دام زنده در بندر امام

تخلیه کشتی حامل دام زنده در بندر امام
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: یک فروند کشتی حامل حدود ۱۴ هزار رأس دام زنده در بندر امام خمینی پهلوگیری و محموله آن برای تنظیم بازار مصرف تخلیه و حمل یکسره می شود.
کد خبر: ۸۳۳۳۶

به گزارش مانا، ایرج مدیری درباره واردات دام زنده، افزود: یک فروند کشتی به سفارش شرکت پشتیبانی دام کشور و با هدف تنظیم بازار مصرف کشور ششم فروردین ماه سال جاری حدود ۱۴ هزار رأس گوسفند را  در بندر امام خمینی تخلیه کرده و برای ذبح به کشتارگاه صنعتی خرمشهر به طور مستقیم ارسال می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیکی  این مجتمع بزرگ بندری به پایتخت و شهرهای بزرگ کشور و همچنین دسترسی به راه های مواصلاتی ریلی و جاده ای، بهترین نقطه برای ورود کالاهای اساسی  کشور از جمله غلات، نهاده های کشاورزی و محصولات دامی  و در نتیجه تنظیم بازار مصرف کشور به شمار می آید.

مدیری خاطر نشان کرد: محموله کشتی مذکور در مجتمع بندری امام خمینی در کمترین زمان ممکن  تخلیه و به مقصد کشتارگاه صنعتی و بهداشتی شهرستان خرمشهر حمل یکسره می شود.

یادآور می شود بیش از ۸۵ درصد از حجم کالاهای اساسی کشور طی سال جاری  با هدف نقش آفرینی مؤثر در امنیت زنجیره غذایی کشور از طریق این بندر بزرگ تجاری کشور تخلیه و توزیع می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار