۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر:

خلیج فارس در استان بوشهر مواج و توفانی است

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه خلیج فارس در استان بوشهر کاملا مواج و توفانی است گفت: تردد شناورهای گردشگری و تفریحی در خلیج فارس خطرناک است.
کد خبر: ۸۳۳۲۸

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های جوی به صورت رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش باد شدید تا اوایل روز چهارشنبه در سطح استان ادامه دارد اظهار داشت: دریا در استان بوشهر طی روزهای آینده مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: به دنبال خروج این سامانه بارشی از استان، از روز پنج شنبه جو استان مجددا تحت تاثیر امواج ناپایدار قرار می گیرد که پیش بینی می‌شود ناپایداری های جوی به صورت بارش پراکنده، گاهی رگبار پراکنده  باران همراه با وزش باد و رعد و برق به تناوب تا اواسط هفته آینده ادامه یابد .

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر جهت وزش باد را غالباً جنوب شرقی تا شرقی دانست و گفت: سرعت وزش باد در استان بوشهر 18 تا 50 و گاهی بیش از 70 کیلومتر در ساعت است  و ارتفاع موج دریا 150 تا 300 سانتیمتر است.

فرج‌الله شکوهی‌پورافزود: فردا در بندر بوشهر جزر اول دریا ساعت 6 و 5 دقیقه و  مد دریا ساعت 11 و 41 دقیقه و جزر دوم دریا ساعت 18 و 41 دقیقه است.

وی تاکید کرد: با توجه به متلاطم بودن خلیج فارس از تردد شناورهای گردشگری و تفریحی در خلیج فارس پرهیز شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار