۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

افتتاح 2 پروژه بندری در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از سفر رئیس جمهور به این استان در 26 اسفند خبر داد و گفت: در این سفر دو پروژه مهم بندری با اعتبار 120 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۳۲۸۱

افتتاح 2 پروژه بندری در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر

سیاوش ارجمند زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر اظهار داشت: در این سفر دو پروژه بندری افتتاح و عملیات اجرایی پروژه دیگر آغاز می‌شود.

وی از افتتاح پایانه کانتینری 50 هزار تنی مجتمع بندری نگین بوشهر خبر داد و بیان کرد: یکی از طرح‌هایی که در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد، اسکله 50 هزار تنی کانتینری مجتمع بندری نگین است که با اعتبار بیش از 90 میلیارد تومان به همت بخش خصوصی ساخته شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خاطر نشان کرد: دومین طرحی که افتتاح می‌شود لایروبی پای اسکله مجتمع بندری نگین به حجم یک میلیون متر مکعب و با عمق 12.5 متر است که سازمان بنادر و دریانوردی با اعتبار بیش از 30 میلیارد تومان آن را اجرا کرده است.

وی با اشاره به آغاز اجرای دو طرح با حضور وزیر راه و شهرسازی در بندر بوشهر، بیان کرد: یکی از طرح‌ها ساخت جاده دسترسی جزیره نگین به طول 9 کیلومتر و یک پل به طول 176 متر است که با هزینه 63 میلیارد تومان از اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی ایجاد می‌شود.

ارجمند زاده عنوان کرد: دیگر طرحی که اجرای آن آغاز می‌شود، طرح لایروبی کانال داخلی و خارجی دسترسی بندر بوشهر است که با حجم 5 میلیون و 750 متر مکعب و سرمایه گذاری 190 میلیارد تومانی سازمان بنادر و دریانوردی اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار