۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

پهلوگیری شناورهای فلزی با تناژ بالا در بندر سیریک فراهم شد

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از پایان عملیات انتقال و نصب رمپ فلزی شناور چندمنظوره بندر سیریک به همت متخصصان ایرانی در راستای توسعه زیرساخت ها برای رونق بخشی به بنادر سواحل مکران خبر داد.
کد خبر: ۸۳۱۰۴

به گزارش مانا، "محمدرضا پوررجبی" ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: طراحی، ساخت، انتقال و نصب رمپ فلزی شناور بندر سیریک به عنوان یکی از پروژه های مهم در دست اقدام برای رونق بخشی به بنادر سواحل مکران محسوب می شود که تمامی فرآیند آن با تکیه بر دانش و توان فنی متخصصان ایرانی  به انجام رسیده است.

وی طول این اسکله را ۳۰ متر، عرض ۲۰ متر، ارتفاع حدود  سه متر و آبخور آن را ۷۰ سانتیمتر عنوان کرد و افزود: نوع فونداسیون این سازه، از جنس بتن و وزن سازه فولادی آن ۱۶۰ تن است.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعتبار اجرای این پروژه را یک میلیارد و 700 میلیون تومان اعلام کرد که از محل منابع داخلی سازمان بنادر و دریانوردی تامین شده است.

وی اضافه کرد: پروژه طراحی و ساخت این اسکله فلزی در تعمیرگاه دریایی بندر شهید رجایی دو ماه و نیم طول کشید و اجرای آن برای ۳۵ نفر اشتغال زایی مستقیم داشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار