۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی:

حمایت از ناوگان ملی در دستور کار مجلس و دولت است

حمایت از ناوگان ملی در دستور کار مجلس و دولت است
نماینده مردم هرمزگان در مجلس دهم گفت: مجلس و دولت در بحث حمایت از ناوگان ملی در زمان تحریم ها هم عقیده هستند.
کد خبر: ۸۲۶۲۷
حسین هاشمی تختی در گفتگو با خبرنگار مانا، با اشاره به سخنان دکتر محمد سعیدی مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه تحریم های تازه دشمنان بر علیه کشور عمدتا لجستیکی است، خاطر نشان کرد: اگر در راستای نبرد لجستیکی که دشمنان بر علیه کشور آغاز کرده اند موفق شویم می شود گفت تقریبا تحریم ها را شکسته ایم.
وی با بیان اینکه مجلس و دولت در بحث حمایت از ناوگان ملی در زمان تحریم ها هم عقیده هستند، افزود: مجلس در پی آن است که علیرغم محدودیت های مالی فعلی توجه ویژه ای به حمایت از ناوگان کشتیرانی داشته باشد.
هاشمی تختی در ادامه به برخی اقدامات در زمینه رفع  موانع در زمینه ارائه تسهیلات در بخش دریایی کشور اشاره و تصریح کرد: یکی از اقدامات مهمی که در مجلس پیگیر آن هستیم شامل کردن سازمان بنادر و دریانوردی در ماده 53 قانون احکام دائمی کشور است.
به گفته این نماینده مجلس با این اقدام سازمان بنادر و دریانوردی می تواند در جهت ارائه تسهیلات به بخش های مختلف با سهولت بیشتری عمل کند.
وی در پایان، دیگر اقدام حمایتی مجلس از بخش حمل و نقل دریایی کشور را ارائه تسهیلات به این بخش از طریق صندوق توسعه ملی اعلام کرد و گفت: این مهم به زودی در جهت حمایت از بخش دریایی کشور و با مشارکت دولت محقق خواهد شد.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار