۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

بازار تانکر و سرمایه گذاری های خوش بینانه

بازار تانکر و سرمایه گذاری های خوش بینانه
پیش بینی بهبود در قیمت دارایی‌های تانکر و قوت اخیر در سودآوری بازار فوری خبر خوشایندی است که امید‌ها را به آینده پرسو‌تر می‌کند.
کد خبر: ۸۲۰۷۰
به گزارش گروه بین الملل مانا  سرمایه گذاران فرصت‌های بسیاری برای کسب دارایی‌های اولیه بازار تانکر با قیمتی چشمگیر دارند تا بتوانند شاهد بهبود بازار آتی باشند. 
سرمایه گذاری‌های خوش بینانه در مجموع برای شناور‌های غول پیکر حمل نفت خام روندی صعودی را درپیش گرفته و طی سال‌های آتی گرایش بازار نیز به همین سمت حرکت خواهد کرد. اما فرصت سرمایه گذاری تنها در این بخش محدود نمی‌شود و کشتی‌های دیگر را نیز دربرمی گیرد.
میزان تقاضای تن مایل برای کشتی‌های فله بر هندی سایز به تدریج روبه افزایش است. افزون بر آن، اوراق تعداد قابل توجهی کشتی قدیمی با هدف حفظ ارزش شناور‌های کارآمد در مصرف سوخت و در بخش کشتی‌های کانتینربرپاناماکس بازار را با بهبود همراه کرده است.
تانکر‌های LR۱ طی سال‌های گذشته و به موجب رشد بالا در بخش عرضه کشتی فضایی سخت را پشت سر گذاشت. این درحالی است که بخش افراماکس از تغییرات حاکم بر الگو‌های تجاری بسیار رنج برد و خوشبختانه توانست با بالاترین عمر شناور‌ها در ناوگان تانکر نفت خام با موفقیت فعالیت کند.
 پیش بینی‌ها حاکی از آن است، عملکرد ارزش ناوگان تانکر‌ها روبه بهبود است، اما ادامه روند اوراق شناور‌ها به مدت پنج سال نقطه آغاز خوبی است که امید‌ها را پررنگ می‌کند.
در گراف زیر می‌توان رفتار بخش‌های مختلف کشتیرانی را در سه ماهه سوم سال جاری میلادی با نگاهی به آینده بررسی کرد.
 
بازار تانکر و سرمایه گذاری خوش بینانه
ارسال نظرات
آخرین اخبار