۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

خط کانتینری یخچالی بوشهر- قطر برقرار می‌شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در راستای توسعه روابط با کشور همسایه و دوست خط کشتیرانی مسافری و کالای کانتینری یخچالی بوشهر-قطر با توسعه زیرساخت‌ها در پایانه مسافری و گردشگری دریایی بوشهر راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۲۰۱۲

سیاوش ارجمندزاده در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر اجباری شدن بیمه شناوران تجاری را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: خروج شناوران سفاری و تجاری از جمله لنج‌ها از بنادر 11 گانه استان بوشهر نیاز به وجود بیمه نامه شناور تجاری است.

وی با بیان اینکه پنج بندر استان بوشهر به رینگ اطفاء حریق مجهز شده است، افزود: بنادر بوشهر، کنگان، دیر، گناوه و دیلم به امکانات اطفاء حریق مجهز شده و این در حالی است که سیستم اطفا حریق بندر عسلویه آماده راه‌اندازی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر  به بندر خارگ اشاره و بیان کرد: طرح مجهز شدن بندر جزیره خارگ به سامانه اطفاء حریق طراحی شده که برای عملیاتی شدن آن قرارداد لازم با پیمانکار به میزان 50 میلیارد ریال منعقد شده است.

ارجمندزاده از راه‌اندازی خط کشتیرانی حمل کالای کانتینری یخچالی و مسافر از بندر بوشهر خبرداد و گفت: با اجرای طرح توسعه پایانه  مسافری و گردشگری دریایی بوشهر خط کشتیرانی مسافری و کالای کانتینری یخچالی بوشهر - قطر راه‌اندازی می‌شود.

وی، استقرار شش پایگاه امداد و نجات دریایی در بنادر استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: بنادر بوشهر، خارگ، بندر عامری، دیر، دیلم و عسلویه دارای پایگاه امداد و نجات دریایی  هستند که به دریانوردان خدمات لازم را ارائه می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار