۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان تاکید کرد:

ضرورت استفاده کلیه شناورهای صیادی از خدمه ایرانی

ضرورت استفاده کلیه شناورهای صیادی از خدمه ایرانی
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: هر شناوری که در آب های ایران اقدام به صید آبزیان دارد، باید از خدمه و کادر فنی ایرانی استفاده کند و سه دستگاه متولی نیز برای جایگزینی خدمه خارجی غیر قانونی با ایرانی ها در شناورهای صیادی برنامه ریزی مناسبی داشته باشند.
کد خبر: ۸۱۷۰۹

به گزارش مانا از بندرعباس، بهروز اکرمی در نشست کارگروه اتباع خارجی استان، ضمن اعلام این مطلب افزود: طبق گزارشات بخشی از خدمه شناورهای صیادی در آب های سرزمینی را اتباع خارجی تشکیل داده اند که باید به کارگیری از خدمه خارجی در شناورهای صیادی با دقت رصد شود.
وی بر جایگزینی خدمه ایرانی به جای خارجی در شناورهای صیادی در آب های داخلی تاکید و بیان کرد: سه دستگاه متولی امر یعنی شیلات، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و اداره کل اتباع خارجی باید پایش دقیقی بر بکارگیری از خدمه خارجی در شناورهای صیادی آبهای کشور داشته باشند.
اکرمی تصریح کرد: هر شناوری که در آب های ایران اقدام به صید آبزیان دارد، باید از خدمه و کادر فنی ایرانی استفاده کند و سه دستگاه متولی نیز برای جایگزینی خدمه خارجی غیر قانونی با ایرانی ها در شناورهای صیادی برنامه ریزی مناسبی داشته باشند.
وی اضافه کرد: نباید اجازه دهیم که خدمه خارجی غیر قانونی در آب های کشور بر روی شناورهای صیادی فعالیت کند، باید نظارت در این بخش را به حداکثر رساند و با متخلفان برخورد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار