۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

مدیرکل شیلات هرمزگان تغییر کرد

مدیرکل شیلات هرمزگان تغییر کرد
مدیرکل جدید شیلات هرمزگان طی مراسمی معارفه شد.
کد خبر: ۸۱۵۹۷

به گزارش خبرنگار مانا از بندرعباس، دقایقی قبل محسن یکتاپور به عنوان مدیرکل جدید شیلات هرمزگان معارفه شد.

این مراسم که با حضور برخی از مدیران حوزه وزارتخانه جهاد کشاورزی استان برگزار شد، با تقدیر از زحمات سید پرویز محبی، محسن یکتاپور که تا پیش از این دارای مسئولیت‌های متعددی در مجموعه شهرداری بندرعباس بوده، به عنوان مدیرکل جدید شیلات استان هرمزگان معارفه شد.

یکتاپور علاوه بر مسئولیت معاونت‌های خدمات شهری، برنامه ریزی و مالی و اداری در شهرداری بندرعباس، قبلا نیز عهده‌دار مسئولیت مدیرکلی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان بوده است.

اضافه می‌شود، از حدود سه ماه قبل زمزمه‌های این تغییر به گوش می‌رسید که امروز، طی حکمی از سوی رییس سازمان شیلات ایران، یکتاپور سکاندار این جایگاه مدیریتی مهم شد.

مراسم تکریم و معارفه مدیر کل شیلات هرمزگان با حضور قاﺋم مقام سازمان شیلات کشور،رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان،نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان و جمعی از مسئولین ساعتی پیش در این اداره کل برگزار شد.
لازم به ذکر است، استان هرمزگان با داشتن 1400 کیلومتر نوار ساحلی وبیش از 450 فروند شناورصیادی و 277 هزار تن صید استان پیشرو در صید و صیادی کشور است.

ارسال نظرات

نظرات کاربران

ناشناس Iran, Islamic Republic of ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
0
0
شهرداری چه ربطی به شیلات داره ؟ بابا به فکر صنعت شیلات باشید . ایشان مدیر خوب در حوزه کاری خودش . چرا از پرسنل شیلات مدیر انتخاب نمی کنید؟؟؟؟؟
آخرین اخبار