۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
نماینده مردم چابهار:

توسعه پسکرانه نیاز اول بندر چابهار است

توسعه پسکرانه نیاز اول بندر چابهار است
نماینده چابهار، کنارک، نیکشهر و قصرقند در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه گذاری در بندر چابهار بدون توسعه پسکرانه به ثمر نمی‌نشیند.
کد خبر: ۸۱۴۲۹
به گزارش خبرنگار مانا به چابهار عبدالغفور ایران نژاد که در مراسم امضای چهار قرارداد توسعه‌ای در بندر چابهار سخن می‌گفت: با بیان اینکه در دولت‌های یازدهم و دوازدهم اقدامات بسیار خوبی در استان سیستان و بلوچستان و چابهار صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی امکانات و سرمایه گذاری‌های بسیار خوبی را طی سال‌های اخیر در بندر چابهار انجام داده است.
وی با اعلام این مطلب که مجموع سرمایه گذاری‌ها در بندر چابهار به بیش از یک میلیارد دلار رسیده است به لزوم توسعه پسکرانه در این بندر تاکید کرد و افزود: سرمایه گذاری در بندر چابهار بدون توسعه پسکرانه به ثمر نمی‌نشیند.
این نماینده مجلس دهم یکی از مهمترین نیاز‌های بندر چابهار را احداث خط راه آهن و دو بانده شدن جاده چابهار- کنارک دانست و تصریح کرد: هم اکنون با افزایش ظرفیت بندر چابهار شاهد ترافیک کامیون‌ها در مسیر این بندر هستیم که بیانگر نیاز شدید توسعه جاده‌های منتهی به این بندر است.
ایران نژاد یکی دیگر از مهمترین نیاز‌های پسکرانه بندر چابهار را احداث فرودگاه بین المللی چابهار اعلام کرد و گفت: انتظار داریم وزارت راه و شهر سازی و منطقه آزاد در این زمینه اهتمام لازم را داشته باشند.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه اقدامات دولت در جنوب شرق کشور بسیار خوب بوده است افزود: حاشیه نشینی یکی از بزرگترین مشکلات چابهار است که خوشبختانه وزارت راه و شهر سازی برای رفع این مشکل اقداماتی را آغاز کرده است.
نماینده مردم چابهار درمجلس دهم در پایان اظهارات خود اشاره‌ای نیز به مرجان‌های جابه جا شده برای توسعه بندر شهید بهشتی چابهار داشت و در این مورد اظهار کرد: خبر می‌رسد که این مرجان‌ها در محل جدید خود در وضعیت مناسبی نیستند که امید است اقدام لازم برای محافظت از آن‌ها صورت گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار