۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

خروج کشتیرانی هیوندایی از مسیر‌های تجاری ترانس آتلانتیک

خروج کشتیرانی هیوندایی از مسیر‌های تجاری ترانس آتلانتیک
شرکت کشتیرانی هیواندایی کره جنوبی از تجارت‌های کانتینریِ مسیر ترانس آتلانتیک خارج شد.
کد خبر: ۸۰۸۲۹
به گزارش گروه بین الملل مانا، شرکت کشتیرانی کره جنوبی موسوم به HMM به تجارت خود در مسیر‌های تجاری ترانس اتلانتیک با متوقف کردن خدمات دو حلقه ارتباط دهنده اروپای شمالی و آمریکا پایان داد.
بر اساس این گزارش، اقدام انجام شده وضعیت شرکت کشتیرانی را در میان رقبای جهانی خود و خطوط کشتیرانی تضعیف خواهد کرد. به دنبال برنامه بازسازی شرکت طی دو سال گذشته، هیوندایی تصمیم دارد تمرکز خود را بر خطوط تجاری‌ ای بگذارد که بهترین هستند و بر همین اساس بازار شاهد افزایش فعالیت این شرکت در مسیر‌های درون آسیایی، ترانس پاسفیک و آسیا-اروپا خواهد بود. 
در ادامه این گزارش، سخنگوی HMM ضمن اشاره به تمرکز هر چه بیشتر بر مسیر‌های تجاری درآمدساز و اصلی در تجارت کشتیرانی گفت: هیوندایی از خدمات حلقه TA۲ و TA۳ خارج می‌شود چرا که ارائه خدمات لازمه به دنبال وجود توافقنامه مشترک بین اعضای ائتلاف ۲M یعنی مرسک دانمارک و MSC سوئیس انجام می‌شود. 
شرکت هیوندایی سال گذشته در مارس قرارداد همکاری با اعضای ائتلاف ۲M را به امضا رسانیده بود تا در مسیر ترانس آتلانتیک فعالیت داشته باشد. 
دو حلقه TA۲ و TA۳ لینک ارتباطی بین Bremerhaven، Felixstowe، آنتورپ، روتردام، Le Havre، نیویورک، Norfolk، چارلستون و Savanneh است. 
بر اساس بیانیه‌ای که شرکت هیوندایی برای مشتریان خود منتشر کرده است، آخرین سفر حلقه مرز‌های غربی در خطوط TA۲ و TA۳ به ترتیب در ۲۵ و ۲۴ ژوئن سال جاری میلادی خواهد بود. افزون بر آن، آخرین سفر مرز‌های شرقی نیز در برای هر یک از خطوط در تاریخ‌های ۱۳ و ۳۱ جولای انجام خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار