۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

حمل و نقل بین المللی از نگاه حقوق، اسناد، مدیریت پروژه و ریسک

نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۷۸۲۶۹
حمل و نقل بین المللی از نگاه حقوق، اسناد، مدیریت پروژه و ریسک
کتاب حمل و نقل بین المللی از نگاه حقوق، اسناد، مدیریت پروژه و ریسک توسط همایون اسدی در 572 صفحه تالیف شده است.
به گزارش خبرنگار مانا، این کتاب چالش های پیش روی مدیر عملیات( علیرضا و امیر) شرکت لجستیک بین المللی را به زبانی داستانی از زوایای گوناگونی چون گزینش شیوه حمل، مسیریابی، چگونگی صدور اسناد و لغزش های آن، چگونگی مدیریت ریسک های حقوقی، عملیاتی، زمان بندی، راهکارهای مدیریت هزینه و بودجه بندی، چگونگی ارزیابی و گزینش پیمانکاران کلان و خرد ترابری به تصویر می کشد.
نویسنده با پیش کشیدن چندین بازیگر، خواننده را از ورای داستانی که در تمام درازنای کتاب ادامه دارد با پیچیده ترین سوالات حقوق حمل و نقل بین المللی، معاهدات، پیمان نامه های جهانی، شیوه های مختلف ترابری دریایی، هوایی، جاده ای و راه آهنی و ترکیبی به زبان ساده گفت و گو بین ایفا گران نقش یا از ورای چندین و چند مورد کاوی عملی بین المللی آشنا می کند.
طراحی شبکه و شیوه حمل، حمل و نقل جاده ای بین المللی،کنوانسیون و مقررات تیر، حمل و نقل ریلی، هاگ،هاگ- ویزبی، هامبورگ و رتردام، مقررات ورشو و مونترال و مشق مدیرعملیات فصول مختلف این کتاب را تشکیل می دهد.
با توجه به تسلط علمی و تجربه فراوان مولف، این کتاب منبع گرانقدری است برای فعالان صنعت حمل و نقل ایران و صاحبان کالا( وارد کنندگان و صادر کنندگان) تا فضای کسب و کار حمل و نقل بین المللی را به خوبی شناخته و از آن بهره گیرند. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار