۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

ثبت رکورد تخلیه همزمان هفت فروند کشتی در مجتمع بندری امام

معاون بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: فرآیند تخلیه همزمان هفت فروند کشتی در دی ماه سال جاری با موفقیت انجام و رکورد کم نظیری در این باره به ثبت رسید.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۷۸۲۱۳
ثبت رکورد تخلیه همزمان هفت فروند کشتی در مجتمع بندری امام
به گزارش خبرنگار مانا، ایرج مدیری در این باره گفت: در راستای اجرای سیاست های کلان اقتصادی کشورمبنی بر توسعه اقتصاد مقاومتی و با هدف تلاش برای تأمین بخش عمده ای از زنجیره جابجایی کالا و ارائه امکانات و تسهیلات مناسب بندری به مشتریان، مدیریت تخلیه موفقیت آمیز همزمان هفت فروند کشتی حامل غلات با رعایت استانداردهای مطلوب انجام شد.
وی افزود: روند تخلیه این محمولات جمعا به وزن حدود ۸۶ هزار تن از هفت فروند کشتی، با مشارکت بخش خصوصی توانمند و بهره گیری از تجهیزات مدرن و پیشرفته صورت گرفته و رکود قبلی در زمینه را به میزان ۷۸ هزار و ۱۶ تن که در اسفندماه 1393به دست آمده بود، بهبود بخشید. مجتمع بزرگ بندری امام خمینی(ره) با وجود ترافیک بالای تخلیه و بارگیری، بدون هیچ گونه وقفه عملیاتی، خدمات لازم را به انواع کشتی ها ارائه داده و در این زمینه، قابلیت افزایش تعداد کشتی ها و ارائه خدمات مطلوب را در موعد مقرر دارد.
بندرامام خمینی (ره) دومین بندر بزرگ عملیاتی جمهوری اسلامی ایران پس از بندرشهید رجایی در استان هرمزگان است. بیش از 90درصد غلات و نهاده های دامی مورد نیاز کشور از طریق بندر امام خمینی(ره) وارد کشور می شود. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار