روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
از سوی مقامات کانال سوئز اعلام شد:

تمدید تخفیف عوارض برای فله برها تا پایان 2018

اداره کانال سوئز SCA تخفیف عوارضی برای شناورهای فله خشک را تا پایان سال جاری میلادی تمدید کرد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۸۰۴۱
تمدید تخفیف عوارض برای فله برها تا پایان 2018
به گزارش گروه بین الملل مانا اداره کانال سوئز SCA با اعلام تمدید تخفیف عوارضی برای شناورهای فله خشک تا پایان سال جاری میلادی، افزود: 75 درصد تخفیف برای هر دو شناورهای بلست ( بدون بار و خالی) و بارگیری شده (Laden) که به داخل و یا خارج از استرالیای جنوب غربی، جنوب و شرق در حال حرکت هستند و یا از مناطق مذکور به جایی دیگری می روند، اعمال خواهد کرد. این مسیرها شامل مبدا در بندر Geraldton در جنوب غربی استرالیا و مقصد در بندر Cairns در شرق استرالیا، هم چنین مبدا از بندر Cadiz و دیگر بنادر به سمت شمال در اروپای شمال غربی است.
ناگفته نماند، تخفیف عوارضی برای بازه زمانی از یکم ژانویه سال جاری میلادی الی سی و یکم ماه دسامبر سال جاری میلادی قابل اجرا است.
لازم به ذکر است: تخفیف های کانال سوئز برای شناورهای فله خشک هم بلست و هم بارگیری شده که بین بنادر آفریقای جنوبی و مدیترانه مشغول فعالیت تجاری هستند، تا پایان سال جاری میلادی تمدید خواهد شد.
تخفیف 40 درصدی عاید شناورهایی که به داخل و یا خارج از بندر Iskenderun ترکیه و بنادر به سمت غرب تا بندر Marmaris این کشور و هم چنین بنادر آفریقای جنوبی در حال تردد هستند نیز خواهد شد.
شناورها در بنادرغرب بندر Marmaris شامل بنادر دریای سیاه تا بندر Gibraltar و بنادر آفریقای جنوبی از تخفیف 50 درصدی بهره مند خواهند گشت.
در ادامه این گزارش آمده است: به همراه تمدید تخفیف عوارضی کانال سوئز برای فله برها، تخفیف های عوارضی برای بخش های دیگر در مسیرهای خاصی نیز معرفی شدند. تخفیف برای نفت کش های غول پیکر جهت تشویق تانکرهای بزرگ به استفاده از کانال سوئز در سال جاری میلادی نیز لازم الاجرا باقی می ماند، به گونه ای که هزینه عوارضی شناور بلست به 180 هزار دلار در مقایسه با رقم پیشین 230 هزار دلار، کاهش پیدا خواهد کرد.
افزون بر این، تخفیف برای کشتی های کانتینری تا سی ام ماه ژانویه سال 2018 نیز تمدید شد، کانال سوئز به تمامی کشتی های کانتینری که از بندر Norfolk در ساحل شرقی آمریکا حرکت و به سمت بندر Klang مالزی و بنادر به سمت شرق تردد می کنند، تخفیف 45 درصدی را اعطا خواهد کرد.
این گزارش در پایان نوشت: اداره کانال سوئز SCA تخفیف هایی را برای تشویق و ترغیب شناورها به استفاده بیشتر از کانال نیز در نظر گرفته است. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار