۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

کشتیرانی چین ناوگان تانکر خود را توسعه می دهد

شرکت حمل و نقل انرژی کشتیرانی کاسکوی چین CSET سفارش ساخت هفت فروند تانکر حمل نفت را به کشتی سازی (Guangzhou Shipyard International Company GSI هموطن داد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۷۷۶۲
کشتیرانی چین ناوگان تانکر خود را توسعه می دهد
به گزارش گروه بین الملل مانا شرکت حمل و نقل انرژی کشتیرانی کاسکوی چین CEST قرارداد با شرکت کشتی سازی (GSI) هموطن برای ساخت هفت فروند تانکر به ارزش 317 میلیون و 400 هزار دلار را به امضا رساند.
قرارداد مذکور شامل دو فروند تانکر افراماکس با ظرفیت 64 هزار و 900 DWT، دو فروند تانکر حمل نفت خام و مشتقات نفتی به ظرفیت 109 هزار و 900 DWT و سه فروند تانکر نفت خام به ظرفیت 114 هزار DWT است.
 این گزارش با اشاره به اینکه اطلاعاتی در مورد قیمت ساخت شناورهای مذکور وجود ندارد، نوشت: دو فروند افراماکس قرار است به ترتیب در ماه فوریه و می سال 2020 تحویل داده شوند.
افزون بر این شناورهای حمل نفت خام و مشتقات نفتی در ماه های اکتبر و ژانویه سال 2021 تحویل داده خواهند شد. تانکرهای حمل نفت خام با ظرفیت 114 هزار DWT نیز انتظار می رود در ماه نوامبر سال 2019، آوریل سال 2020 و آگوست 2020 تحویل داده شوند.
یکی از مقامات کشتیرانی چین در این باره گفت: شناورهای جدید می تواند ناوگان تانکر شرکت را بهینه و رقابت پذیری را افزایش دهند.
علاوه بر این هفت شناور، CSET سفارش ساخت چهار فروند نفتکش غول پیکر و سه فروند سوئزماکس به ارزش 554 میلیون دلار را به کشتی سازی Dalian چین نیز داده است.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار