روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
مدیرعامل جدید کشتیرانی بحری عربستان سعودی منصوب شد؛

پیشروی کشتیرانی بحری همسو با رشد بازارهای جدید

غول لجستیک و حمل و نقل عربستان سعودی موسوم به بحری از انتصاب مدیرعامل جدید و آغاز فعالیت وی از نخستین روز ماه ژانویه سال 2018 میلادی خود خبر داد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۷۷۱۴
پیشروی کشتیرانی بحری همسو با رشد بازارهای جدیدبه گزارش گروه بین الملل مانا، مدیرعامل جدید کشتیرانی بحری عربستان سعودی با بیش از 30 سال تجربه در حوزۀ مدیریت سکان هدایت این کشتیرانی را با هدف ایجاد و نظارت بر اجرای راهبرد استراتژیک در دست خواهد گرفت.
بر اساس این گزارش و به نقل از شرکت سعودی، توسعه برای همسویی با رشد بازارهای جدید، کسب درآمدهای تازه و در عین حال ادغام روش‌های نوآورانه در مدل کسب‌وکار از جمله اهداف بلند مدت و استراتژیک کشتیرانی بحری است.
این گزارش ضمن اشاره به الحاق مدیرعامل جدید شرکت کشتیرانی بحری- Abdullah Aldubaikhi- به شرکت پس از ثبت رشد سریع ادامه داد: شرکت بحری به عنوان شرکت ملی حمل‌ و نقل عربستان در سال جاری میلادی تحویل گیری پنج فروند شناورVLCC از کره جنوبی را در کارنامۀ خود دارد و جایگاه آن به عنوان یکی از بزرگ‌ترین صاحبان و اپراتورهای VLCC در جهان با دارا بودن 41 فروند از مجموع 88 شناور تثبیت شده است.
مدیرعامل پیشین شرکت بحری در خصوص انتصاب فرد جدید گفت: تجربۀ گسترده مدیرعامل جدید در بخش های مختلف، درک عمیق از چشم انداز تجارت درحال توسعه و اعتبارهای قدرتمند مدیریتی، وی را به یک انتخاب طبیعی برای اهداف بلند مدت تجاری و همسوسازی استراتژی شرکت با اهداف تدوین شده برای چشم انداز سال 2030 میلادی تبدیل می کند.
در همین راستا، مدیرعامل جدید گفت: افتخار و امتیاز بزرگی است که به عنوان مدیرعامل شرکت حمل و نقل ملی عربستان، شرکتی موفق در حوزۀ حمل و نقل و لجستیک، انتخاب شده ام. اولویت من، ضمن تقویت تعهدات شرکت در برابر چشم انداز سال 2030 و تضمین تاثیری مثبت بر رشد مستمر در حوزۀ دریایی جهان با تکیه بر فناوری، تعیین اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای بحری است.
مدیرعامل جدید شرکت کشتیرانی بحری پیش از این به مدت شش سال مدیریت شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی و احشام عربستان سعودی (SALIC) را برعهده داشت. افزون برآن، وی به عنوان مدیر ارشد در شرکت های سرمایه گذاری Afwaf، Awalnet و شرکت تکنولوژی DowLog که در سال 1993 تاسیس شده فعالیت داشته است.
شایان ذکر است، Abdullah Aldubaikh فارغ‌التحصیل مهندسی الکترونیک از دانشگاه نفت و معدن Fahd در عربستان سعودی و دارای مدرک کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه آکسفورد انگلستان است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار